donderdag 7 juni 2007

Pri & Wikipedia

Ik was de afgelopen 24 uur aardig in de stemming op de queeste herpublicatie wat vaart te geven.
  • Navraag gedaan naar het kopen van het domein queeste.nl. Dat wordt dus niks, gezien de kosten van iets van EUR 2500.
  • Het lemma Queeste (rollenspel) toegevoegd aan Wikipedia. Dat mocht toch wel een keer, dacht ik. Zie hier.
  • De queestes in de wereld Pri naar PDF geconverteerd en samen in een bundel op lulu gepubliceerd.
Met die laatste actie lijk ik de knoop te hebben doorgehakt om in ieder geval meerdere verhalen per publicatie beschikbaar te maken. Ik neig voor mijn eigen gemak ernaar om niet opnieuw de lay/out in te duiken of te gaan herpagineren. Het ziet er denk ik netjes uit zo.

Als iemand trouwens graag een specifiek verhaal vlot ziet verschijnen, of zelf nog queesteverhalen heeft die hij graag gepubliceerd ziet, aarzel dan niet om me te mailen.

Geen opmerkingen: