donderdag 7 juni 2007

Eerste proeven

De eerste prublicaties staan online. Het verhaal HES is alleen als download aangeboden. De spelregels heb ik zowel als download als als paperback uitgave aangeboden. De meeste queest-uitgaves zijn echter nogal dun en de een euro of vier klinkt niet zoveel, tot dat je op die manier twintig bestellingen moet doen. Zodoende heb ik ook een bundel gemaakt waar alle regelboeken in zitten; de spelregels, de inwijdingen, de achtergronden en de voorwerpen. In dat boekwerk zitten nu nog twee schoonheidsfoutjes. De kopteksten lopen niet helemaal synchroon met de hoofdstukken in het Inwijdingen-deel. En er zit nog één oude achterkant in. Dat is vanuit nostalgische overwegingen wel aardig, maar het postbusnummer dat daar op staat word denk ik door niemand meer geleegd.
Verder twijfel ik of als ik een paar uitgaves op deze manier bunder, ik de boel opnieuw zou moeten pagineren. Ik denk wel dat dat netter zou zijn, maar het brengt ook nogal wat werk mee. Niet alleen het herpagineren, maar ook opnieuw samenstellen van de indexen.

Geen opmerkingen: